casparsblogg.blogg.se

Hemma!

Publicerad 2013-08-15 13:40:50 i Allmänt,

Hallå! 
Jag är hemma igen:) Efter 2 veckor i Belgien så är det ganska skönt att vara hemma:) Vi (Jag, mamma och Nike) kom hem igen i Tisdags. Vi har haft det bra, vi åkte omkring i Belgien och såg på några städer. Jag såg mitt första stjärnfall där!:) (Eller det var väldigt många stjärnfall:))
Jag håller på och försöka göra ett bildspel från bilderna jag tog, det går inte så bra. Programet vill inte riktigt funka!
Jag hoppas att ni har haft det bra (Om det finns några som läser min blogg:)). Snart så börjar skolan, lite nervös över det men det blir ju inte någon stol skillnad för mig:)
He, he.. Jag byter ämne hela tiden och är inte så bra på att skriva... men,men
Min familj gick och kollade på ett jätte fint hus igår! Alla verkade tycka om det:) Vi har tillochmed bokat en till visning imorgon!!! Men vi får se, det är en bit utan för stan och man måste issolera (stavas det så?) ett rum:( Men huset har en jätte fin och stor trädgård!:)
Det var allt, hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela