casparsblogg.blogg.se

Hjälp!

Publicerad 2013-08-23 23:05:23 i Allmänt,

Ååh! Jag vet inte vad jag ska göra! Ska jag gå kvar på Waldorf eller ska jag byta till Uig. Är det för tidigt för att byta?
Det känns inte som att jag passar in med klassen som jag har nu, och matten är ganska svår. Men vem vet om jag skulle passa in på Uig?
Om jag byter från Waldorf så missar jag ju resorna, fast det är egentligen bara Barcelona resan som jag längtar mest till. Jag har ju längtat till den sen jag typ gick i 3:an! Men går jag på Uig så får jag b.la läsa Franska. 
Efter jag Nike och några från min gammla klass fikade på Kaffé Stationen och pratade om våra gymnasium så har jag börjat tvivla mer än vad jag har gjort tidigare. Ska jag gå kvar i en klass som jag ialla fall just nu inte trivs i, fast är det förtidigt att säga det? Jag tycker att ingen (Okej, vissa) har "samma personlighet" som mig + så är det lite jobbigt att vara den enda killen in klassen. 
Ååh, jag vet verkligen inte vad jag ska göra!
Nu på söndag så åker vi till Norrbyskär i en vecka och ska hålla på med fälltmätning och astronomi, det skulle vara jätte roligt om hela den gammla klassen var med, men det är den inte och det känns bara tråkigt och jobbigt att åka dit:(
Jag får se hur jag känner efter resan, men någonting måste förändras!
 
Ja, ja. Det var allt av det här inlägget. Jag tror att jag kommer lägga upp ett nytt imorgon:) 
Hejdå!

Kommentarer

Postat av: Julia

Publicerad 2013-08-26 14:01:24

Det är inte för tidigt att byta. Om du vill byta så ska du ju nästan göra det nu, vänta inte för länge.
Man kommer ju få resa på Uig också men inte till Barcelona.

Postat av: Oda

Publicerad 2013-08-27 16:27:28

Låter bra att du ska känna efter hur det känns efter ni kommit hem igen, men som jag tror så kommer du passa på UIG caspar, det behöver du inte oroa dig för. Du blir inte enda killen, du känner oss, vet vad vi går för, du får läsa franska och får resa ändå.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela