casparsblogg.blogg.se

Norrbyskär+Flytta!

Publicerad 2013-08-30 13:52:33 i Allmänt,

Hemma igen! Efter en lång vecka på norrbyskär med fälltmätning och astronomi så är jag hemma igen. Fast en tråkig sak är att jag blev sjuk. Låg med feber hela går kvällen och tror att jag hade feber då vi åkte hem, fast jag tog en alvedon och nu mår jag bättre:) Det var ganska roligt att mäta och rita kartan (Men det var tråkigt att räkna matten som behövs för att göra det till en karta). Vi åt god mat och det var väll ganska trevligt, men jag är fortfarande lika osäker på om jag ska byta skola eller inte:(
 
Nu är det bestämmt, vi ska flytta. Besiktningen gick bra och idag så sa pappa upp vår lägenhet! Inflyttning blir i December:) Det ska bli jätte roligt att flytta, men jag kommer nog att tröttna på att pendla:) Efter 10 år i stan så flyttar vi ut på landet igen:) Jag undrar hur länge jag kommer att kunna hålla mig borta från hemnet:) Hemnet har ju typ varit mitt liv dom 3 (?) senaste åren i mitt liv.
Men det blir underligt att inte bo på Backenvägen och istället bo på Bovikenvägen:) 
En sak som jag lovar det är att jag ska filma huset när vi flyttar in:)
 
Videon på Bussjö går det långsamt med, den är klar men den är inte vriden ännu. Så ni får nog vänta på den videon ett tag till:)

Kommentarer

Postat av: Oda

Publicerad 2013-09-01 15:26:57

Åh vad kul! Grattis :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela