casparsblogg.blogg.se

"Drömmen"

Publicerad 2013-12-26 23:25:10 i Allmänt,

Idag så har jag och familjen varit och kollat på soffor:) Efter en lång tid så stod det mellan dessa soffor:
(Den grå)
Och (Den turkosa)

Det blev Den turkosa, fast med svart tyg:)
Sedan så åkte vi till Net on Net och köpte en ny fritös:)
Jag såg en fin dammsugare där, en trådlös! Tänk att aldrig behöva ha den där jobbiga sladden (och dammsugar klumpen) efter sig:D Vilken dröm...

Sedan åkte vi och handlade, tråkigt!
Jag blir så äcklad av de där oxbenen (?) som ligger i stoora kartonger! Jag börjar må illa så fort jag tänker på dom! Vem köper ett helt oxben, för 800 kr! Och hur vill man äta något sådant?! Tänk på den stackars oxen:( Näe, urs, nu vill jag faktist spy:(

Hejdå



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela