casparsblogg.blogg.se

Förlåt:(

Publicerad 2013-12-09 21:27:17 i Allmänt,

Förlåt:( Jag försökte att lägga upp videon:( Jag gjorde klart den, men när jag skulle exportera den så ville videon inte:( Jag får vänta tills det kommer en uppdatering, eller så gör jag en ny utan text och musik...

Imorse så tog jag och Nike bussen till skolan för första gången, det gick bra:)
Vi (mamma, pappa, jag och Nike) kollade på ugnar efter skolan. Jag ville att vi skulle köpa en fin, men mamma och pappa valde typ den fulaste...

Julgrans belysningen som jag och mamma satte upp (jätte dåligt uppsatt) i helgen (i minus 10 grader + iskall vind) visade sig inte fungera:( Det blir bara att ta ner den igen:(
(Det är lampor ända upp och runt granen, men dom lyser bara längst ner på en sida:(  )
Hejdå! 

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela