casparsblogg.blogg.se

God jul:D (3:e natten, ännu står granen kvar...)

Publicerad 2013-12-24 23:57:03 i Allmänt,

Det var den 24:e december idag! God jul:)
Jag började dagen med att lägga julklapparna under granen:)

Sedan följde jag med pappa då han hämtade farmor (det var ishalt på vägen, jag trodde vi skulle åka av!)
När farmor kom till oss åt vi gröt och pepparkakor:D

Alla ljusen är nu tända:)

Sen så spelade vi Alfapet, jag och Nike (som var på lag) vann:D

Men det var synt att det inte blev en vit jul, regnet öste ner hela dagen:(  (vår trädgård har blivit till en sjö!)

Sen pusslade vi och lagade mat. 

Det blev riktig god mat:)


Efter maten såg vi på julkalendern, sedan så öppnade vi julklapparna:D (Jag fick det som är på bilden)

Min julklapp (?) till er är en video på mitt nya rum (är i inlägget under).
Efter julklapparna så åkte farmor hem och vi såg på Lost och Grey's:)
 
Jag hoppas att ni alla har haft en bra jul:)
Hejdå!

  

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela