casparsblogg.blogg.se

Så Arg Och Stressad!!!

Publicerad 2013-12-05 21:22:53 i Allmänt,

Jag är så arg! Jag är så arg på våra lärare som bara ger oss mer och mer läxor! Och allt ska vara inne på måndag :( Idag så gav vår historia vikarie oss en uppgift, vi ska skriva en debattartikel på 2 sidor på 2 lektioner! Imorgon så ska den vara inne så man hinner inte göra något hemma! Vi måste också söka upp fakta och använda vissa ord i texten:( Jag har skrivit två meningar! Det tog en lektion. (Då bestämde jag vad jag skulle skriva om och sökte upp lite fakta) Jag vet att jag inte är så snabb på att skriva, men det är alldeles för kort tid! Det tycker många andra i min klass också:( + så har vi alla prov nästa vecka! 
Detta gör mig så arg och stressad! Jag blir arg på allt och alla, även fast dom personerna inte har gjort något:(
Och ikväll så har jag inte gjort någon läxa:( Så blir jag när det blir för mycket läxor, inget blir gjort:(
Aja, hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela