casparsblogg.blogg.se

Vår!...

Publicerad 2013-12-29 23:13:21 i Allmänt,

Idag så åkte jag och pappa ut till farmor i Bussjö. Jag fick så mycket vårkänsla då jag satt i bilen! Det var ganska grönt ute, isen hade smällt bort och vägen som leder till min farmors hus (är typ gjord av jord) var lerig, så som det blir då det är blött ute och isen och snön har smält bort:)
Men tyvär var farmors gård lika isig som vanligt:( Jag försökte att gå upp för den, där isen var, men jag bara gled ner...
Famors granne (tror att det är hennens tremening) var också där. 

Alaska är så jobbig! Inatt gick hon omkring i huset och skrek typ! Jag fick lov att stänga min dörr och hålla för öronen för att kunna sova:( Hela dagen har hon också gått omkring och jamat:I Och hon gör det fortfarande! Jag undrar om jag kommer att kunna sova inatt... Jag har sån lust att stänga in henne någonstans...

Det är typ allt jag gjort idag (jag hjälpte också till att göra ordning i vår gäststuga idag)


Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela