casparsblogg.blogg.se

WBJ 074

Publicerad 2013-12-10 21:42:34 i Allmänt,

Imorse så sov Alaska på fönsterbrädan, nästan som en blomma..?


Idag så såg jag en polis bil på väg från lunchen (jag såg också 2 st blinkande polisbilar imorse på e4:an...)    

När jag blev hämtad så såg jag vår gamla bil, Willie Billy Jones 074 (Wbj 074) :D

När jag kom hem så var det fortfarande ljust (slutade 1 idag) och jag passade på att ta lite bilder på en snötäckt trädgård:)




Alaska brukar sova bakom ugnen, så jag stack in min hand och tog ett foto (inte då hon var där) för att se hur det ser ut...


Jag gjorde också mig själv som avatar i bitstriptXD Liknar den mig..?  

Sen avslutade jag kvällen med att se på "Keeping up appearances":D
Hejdå!


Kommentarer

Postat av: Oda

Publicerad 2013-12-11 10:19:40

Det gör den absolut!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela