casparsblogg.blogg.se

Lite fakta?

Publicerad 2013-06-20 13:47:51 i Allmänt,

Vill bara skriva vad som hänt under veckan och vad som kommer att hända under sommaren:)
Prosper var borta i 3 dagar, han brukar alldrig vara det så jag vart orolig, men han kom tillbaka i tisdags:)
Jag är arg på bussarna som inte går, jag kan inte ta mig till stan och gå på biblioteket och fika! Jag hoppas strejken snart är över och att busschaufförerna får som de vill:) 
Den 12 Juli åker jag, Nike och Pappa till England (York) och ska hjälpa pappas kompis(?) att filma. Och den 30 Juli åker vi til Belgien och hälsar på släkten (Jag, Nike och Mamma). Det blir mycket resande i sommar, men det kommer att bli väldigt roligt! Jag och Nike ska också försöka övertala mamma att åka till New York nästa sommar, hoppas vi lyckas!
Midsommar (stavas det så?) ska vi "fira" med familjen Heinsted (Vet ej hur det stavas).
 
Jag tror att jag kommer att få en bra sommar.
 
+ så får jag får snart börja övningsköra!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Postat av: Carolina

Publicerad 2013-06-21 00:59:41

Oj, fullspäckad sommar! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela