casparsblogg.blogg.se

Dåligt humör:(

Publicerad 2013-11-27 21:27:22 i Allmänt,

Var på dåligt humör då jag kom hem, hela huset är typ som ett bomb ned slag! Mamma deefrostade (vet att jag stavade fel...) frysen idag, ingen mer glass här inte:(...
Min säng har också plockats isär:( Nu får jag sova på min hårda madrass i några dagar:(
(På fredag så flyttar ju vi till vårt nya hus:D jag längtar så mycket!)
Men jag var iallafall på dåligt humör då jag kom hem, men det blev bättre då jag gick upp och satte mig i soffan och såg på dr. Who och några youtube videosar med 3 katter brevid mig:)    
(Syns bara 2 på bilden, men det var tre:D)
Men sen så började jag att spela Gravity  Duck (ett iphone spel som jag har fastnat för...)  och blev på dåligt humör igen:(  (jag sitter fast på en bana!)
På lördag är det julbasar på Waldorf! Jag hoppas att dom har mycket fika på Winercaféet;)

Hejdå!
  


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela