casparsblogg.blogg.se

En bra söndag, helt enkelt:)

Publicerad 2013-11-24 21:28:55 i Allmänt,

Imorse så hade jag två söta katter i min säng:)

Idag så har jag packat och gjort läxa,  som vanligt;) Nu ser mitt rum ut som en lådkoja... Och så har jag gjort klart engelska läxan. 1,5 månader sent, men ändå!


Vid lunch passade jag på att äta lite kakor:D 

Efter lunchen åkte jag, pappa och Hope ut till Bussjö (där bor min farmor, fast det vet ni väll redan...) Pappa föreslog att vi skulle gå på isen som har bildats på sjön, jag ville inte det... Men vi gjorde det i alla fall:I (Isen var tjock, men ändå!) En cool och läskig sak var att isen var helt ren, så man kunde se ända ner till botten:O

Sen åkte vi till ica där vi köpte en tårta för att "fira" att jag gjort klart engelska läxan... Näe, utan vi köpte en tårta för att "fira" att vi har packat så bra och för att det är sista helgen i vår lägenhet:) (men det skulle ha varit roligt om det hade varit för att jag hade gjort klart engelska läxan...)


Jag passade också på att köpa Alla Bilar 2014 då vi var på ica:)

Det var allt jag gjort idag:) Hejdå!
 

Kommentarer

Postat av: Caroline

Publicerad 2013-11-24 21:42:20

haha, massa kakor som vanligt Caspar!;)

Postat av: Caroline

Publicerad 2013-11-24 21:42:21

haha, massa kakor som vanligt Caspar!;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela