casparsblogg.blogg.se

Katter...

Publicerad 2013-11-02 23:19:38 i Allmänt,

Jag har typ hjälpt till och packa  en del av källaren hela dagen. Det tog så lång tid, och ändå är det typ tre skåp kvar att packa (bara i källaren!)

När jag hade packat klart för dagen så gick jag på en promenad med Hope, förbi kyrkan i mörkret. Det var väldigt fint med alla lyktor som lös på gravarna (bilderna är väldigt mörka, men det är kyrkogårdens gravar på dom;) )

Sen när jag gick förbi kyrkan så såg jag att ett träd och en lyktstolpe fick en fin skugga på kyrkan:)


Sen åt jag en god middag och gick sedan upp för att se på TV. När jag kom ner för att gå och lägga mig så märkte jag att Alaska (det måste ha varit hon...) hade lekt med min mössa och förstört delar av den:(
Och för att sedan göra min kväll ännu bättre (ironisk) så händer följande: Jag går lungt omkring i lägenheten och borstar tänderna då jag trampar i kattkräk, roligt...
Ja, ja, det var min dag det. Snart så börjar skolan igen:( Hejdå!

    

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela