casparsblogg.blogg.se

Snödrottningen

Publicerad 2013-11-14 22:05:48 i Allmänt,

Så här såg min hand ut efter att jag hade lekt med Alaska imorse:

När jag efter skolan var på väg till pappas jobb (för att få skjuts hem) så halkade jag. Jag såg inte att det hade runnit vatten från ett stuprör ut på trotoaren, som jag skrev tidigare så halkade jag på isen som hade bildats, det var också en backe där, så jag gled ca 1 meter på min rygg/sida! Jag är glad att jag inte gjorde illa mig:)

Och nu ikväll så såg jag och min familj+Oda på Snödrottningen. Sanna och Linnea (som var med i den) var jätte duktiga. Dom sjunger så bra! Jag kommer säkert att drömma om den fantastiska föreställningen inatt:D
Hejdå!


 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela