casparsblogg.blogg.se

Vad ska jag bli..?

Publicerad 2013-11-06 21:13:16 i Allmänt,

Jag tror att jag vill jobba inom vården när jag blir vuxen. Jag tycker att det är intressant, men jag tror inte att jag har rätt personlighet för det... Men om jag skulle jobba inom vården så skulle jag vilja jobba på ett sjukhus, helst i under operationer (vart inspirerad av grey's and anatomy, självklart så vet jag att det inte är likadant som i greys, utan  mer stress fullt och inte lika "enkelt" som i greys;) 
Men det är väll försent nu, slutade ju i natur:( Jag ångrar inte att jag har bytt till UIG, jag trivs bra och gillar linjen:) Men jag har nog satt stopp för mig inom yrkes valen:( Man kan ju läsa till ämnen efter gymnasiet, men jag får se om jag orkar det...
Ja,ja det var allt. Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela