casparsblogg.blogg.se

Argh!

Publicerad 2013-10-06 21:26:15 i Allmänt,

Hela helgen gick åt åt att göra Sam-läxan (jag kollade på Devtalk på både lördag och söndags morgonen och såg att den skulle vara inne på måndag, men han måste ha ändrat någon gång under söndagen. För heltplötsligt så skulle den vara inne på tisdag) Men iallafall så satt jag ca 3h och gjorde den på lördagen och från 10-16 idag! :(
Konsekvensen av det vart en väldigt sur och trött Caspar:(  + så vart det väldigt lite franska gjort (jag tror att vi har något slags prov imorgon!  Jag kan den ju inte äns!!!)
 
Jag har inte heller hunnit övningsköra i helgen (pga alla läxor och att mamma inte hade tid)
 
JAG HATAR VERKLIGEN LÄXOR!!!
 
ja, ja det var väll allt. Jag hoppas verkligen att jag kommer hinna övningsköra under veckan:) Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela