casparsblogg.blogg.se

En helt vanlig dag (med franska)

Publicerad 2013-10-14 21:15:02 i Allmänt,

Det har varit en helt vanlig dag idag:) förutom på franskan då vi hade en vikarie. Hon kunde typ 5 ord på engelska och 5 ord på svenska, så hon pratade franska hela lektionen!(jag förstod ingenting av vad hon sa, det enda jag kunde förstå var då hon typ gjorde scharader för att visa vad hon menade haha...) Men jag tror inte det var någon som riktigt förstod vad hon sa, hon pratade ju väldigt snabbt! (På flytande franska...)
När jag kom hem tänkte jag göra lite läxa och bla plugga till matteprovet som är imorgon, men jag blev så trött så att jag orkade inte...  Så jag bestämde mig istället för att gå ut med Hope:)

Ja, ja det var väll allt av det här inlägget, hoppas ni gillade min video som jag lade upp igår;) Hejdå! 
 

Kommentarer

Postat av: Oda

Publicerad 2013-10-15 20:15:25

Gud vad du uppdaterar ;) kul att läsa :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela