casparsblogg.blogg.se

Fredag, fredag, fredag! :D

Publicerad 2013-10-11 22:36:43 i Allmänt,

Det har varit en jätte bra dag idag:D Det var fredag, jag hade ganska roliga lektioner idag och jag hade ingen Tyska så jag slutade tidigt:) Sen så gick jag, Nike och Oda till caffé station där jag fick gratis fika av mamma. 


Sedan så fick jag sjuss (stavade jag rätt?) hem. Väl hemma så gick jag en jätte trevlig promenad med Hope i det fina höst-vädret:) När jag kom in efter promenaden så började jag att sätta ihop en video som snart ska läggas upp här på bloggen:D Sen så hittade jag en bra app som jag kan träna hiragana med:

Och dagen avslutades med att se på Bron med min familj:D Trevlig helg allihop! 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela