casparsblogg.blogg.se

Fredag:D

Publicerad 2013-10-18 22:50:38 i Allmänt,

Äntligen så är det fredag igen:D Idag så har jag haft två seminarium, ett i tyska och ett i svenska (inte var det roligt:/) Det är så skönt att helgen är här igen (och att det bara är en vecka kvar innan höstlovet!) Jag försökte också byta header på bloggen, men jag misslyckades (haha...:( ) Jag får se om jag gör ett till försök imorgon:)
Idag så har jag också köpt nya kläder, bl.a. En ny och varmare jacka:)

Eftersom jag har börjat med att lägga upp en bild med varje inlägg så "måste" jag ju lägga upp en idag. Men jag glömde ta en bild idag, så ni får se en bild på en rulltrappa gjord av trä som fanns i Antwerpen (Belgien).  

Ja, ja det var allt. Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela