casparsblogg.blogg.se

Jag drömde inatt...

Publicerad 2013-10-10 21:46:47 i Allmänt,

Okej, inatt så hade jag värdens konstigaste dröm, jag drömde att jag gick på ica med någon (vet ej vem) och helt plötsligt så kommer William Spetz fram till vagnen (som jag styrde) och börjar prata med personen som jag var på ica med! Dom verkade känna varandra?! Jag vet inte vad som hände sen, för jag vaknade. Men det var en jätte underlig dröm, haha:)

Men förutom drömmen så har jag haft "friluftsdag" (inte under natten, men under eftermiddagenXD). Jag dansade på den, det var inte så speciellt roligt, men det var inte tråkigt heller (förutom sista dansen (Afrikansk dans som jag inte alls hängde med på :D))

Jag har också hunnit övningsköra idag, det  var roligt, som alltid:D Det gick bättre den här gången (Körde på rätt sida och själv tycker jag att jag växlade bra;) ) Vi körde bakom st1, på en lungn rak väg med en vändplats i slutet:)

Aja, det var allt av det här inlägget, jag skriver det via appen, så jag får se hur det ser ut imorgon då jag är på datorn:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela