casparsblogg.blogg.se

Sörmjöle

Publicerad 2013-10-29 19:26:36 i Allmänt,

Idag så har jag och min familj varit ute i Sörmjöle. Vi kollade bara runt lite på stranden och jag tog lite bilder:
Familjen vid havet:)
En groda som jag hittade, jag tror att den var på väg att dö:( Men den rörde sig fortfarande...
Ett foto som jag tog på Hope (Tycker det vart ganska fint...)
 
Hopen gjorde en rolig grimach (stavas det så?) innan jag tog "det fina" fotot.
Hopen flamsar:)
En lila pöl på strande, olja:(
Vi hittade snäckor!
En tom strand:)
 
Hoppas ni gillade bilderna:D Här kommer en video på en fin väg vi hittade (med ett fint hus)
 
 
Och sisst men inte minst en kort video på huset (en välldig kort sekund syns huset...)
 
 Hejdå!

Kommentarer

Postat av: Oda

Publicerad 2013-10-29 23:46:13

Haha åh gillar verkligen den där videon på erat hus ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela