casparsblogg.blogg.se

Äntligen är veckan slut!

Publicerad 2013-09-14 15:26:49 i Allmänt,

Det har varit en full vecka. I tisdags så började jag på UIG och jag har typ fått springa hit och dit för att fixa olika saker:) Men nu så har jag ett skåp (nr 38) och ett tillfälligt busskort, en inloggning till Devtalk och så har jag fixat synundersökningen för att få ett körkortstillstånd. På måndag så kommer trafikverket(?) att ha fått in resultatet och jag kan ansöka om ett körkortstillstånd:D Alltså har jag fyllt 16! Nu har jag 3 år på mig att övingsköra:)
Jag har ju också fyllt år den här veckan. Jag fick massa tårta, en klocka och 2 Harry Potter böcker i present XD
Det är allt som har hänt den här veckan tror jag. Idag så har jag börjat packa ner saker i lådor. Det känns jätte roligt!
Jag får se om jag hinner göra klart alla videor och bildspel som jag har lovat till nästa vecka, men jag tror inte att jag hinner:(
Ja, ja det var allt av det här inläget:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela