casparsblogg.blogg.se

Äntligen ett inlägg?

Publicerad 2013-09-22 21:39:16 i Allmänt,

Hallå! Long time no see!
Nu var det länge sedan jag gjorde ett inlägg:(
Ja, ja. Jag kan ju ialla fall informera er om att jag nu (i tisdags) har skickat in mitt körkortstillstånd:) Jag läste att det minst brukar ta 2 veckor att få det godkänt! Det tycker jag är alldeles förlänge;)
 Vad mer har jag gjort? Hmm, jag kommer faktist inte ihåg:( Men i onsdags (tror jag) så arbetade jag med nya glosor på glosboken.se, och när jag var klar med glosorna (första gången jag tränade dom) så kom det här upp på skärmen:
He, he det gick inte så bra;) Men det jag tycker är konstigt är att det står "Jättebra"
Ja, då så. Det här var allt av det här inlägget:) jag ska försöka att uppdatera oftare, jag lovar;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela