casparsblogg.blogg.se

Fint hus i grand designs:D

Publicerad 2014-04-04 23:44:33 i Allmänt,

Imorse tog jag en fin bild på Alaska... :D
Efter skolan köpte jag en glass på Pressbyrån (det var halva priset!) :D

Och i bilen hem åt jag en kaka...

När jag kom hem märkte jag en "katt-grotta" i min säng... (En "grotta" i täcket som en katt har legat under...)

Jag såg också på grand designs:D Det är så bra!!! :D :D
Dom byggde ett jätte fint hus i det här avsnittet:)
Dom byggde ut och om ett gammalt hus:)
När dom var klara såg det ut så hära:

Och vid éntren (den var fin, dom hade som en slags bro över en damm för att komma in:D

Jag såg på filmen Trollhunter också... Den var faktiskt bra! Men lite underlig... (Det är en Norsk film. Den är filmad som en dokumentär, fast på låtsas...) Men iaf, Se Den! :)

Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela