casparsblogg.blogg.se

Belgien resan

Publicerad 2014-08-06 21:47:29 i Allmänt,

Förlåt allihopa för att jag inte bloggat de senaste dagarna! Men jag valde att göra det eftersom jag gjorde typ samma sak varje dag!
På förmiddagarna  var vi hemma hos min mormor och hjälpte henne att städa, tvätta, stryka mm. Och på eftermiddagarna åkte vi till min morfar på sjukhuset.

Men annars har vi varit lite i Hasselt, i Zonhoven och så har vi besökt min mormors lillebrors grav och hennes föräldrars grav. 


Vi vaknade idag klockan 05:15 för att hinna med vårt tåg till Bryssel! Men på en station i Leuven så såg vi en katt! Katten bodde på stationen!

När vi skulle gå på planet från Bryssel till Köpenhamn (vi åkte Bryssel-Köpenhamn, Köpenhamn-Stockholm, Stockholm-Umeå) så såg jag det först inte... Det såg ut som om gaten var tom även fast dom sa att man kunde gå ombord... Jag gick närmare fönstret och märkte att vi skulle åka typ världens minsta plan! Det stod där bland alla andra stora plan! Planet var så lågt att jag nästan slog huvudet i taket!

Hem kom vi vid 8 tiden, och så fort jag kom hem tog jag och Nike och provade vår tandemcykel:D Det var jätte roligt!

Men jag tror att jag åt alldeles för många sötsaker i Belgien... Som alltid...
Hejdå!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela