casparsblogg.blogg.se

Bella

Publicerad 2014-02-20 22:12:40 i Allmänt,

Idag kom Bella till oss:) Vi ska vara katt vakt till på söndag (tror jag...) När jag kom hem satt hon vid kattmaten och följde Hope med blicken lite då och då, men hon såg ganska nöjd ut:)
Ingen av våra katter sa något till henne, förutom Alaska! Hon jamade/skrek... Men det var bara på avstånd. Alaska stod först på köksbänken och jam/skrek, men hon backade för långt och trillade ner... Det fick iaf tyst på henne;) Sen tror jag att Alaska somnade under soffan:)

Klockan 6 så hade jag och Hope agility kurs:) Det var roligt:) Självklart tycker jag att hon var bäst...
Hope fick lov att sitta i bur mellan övningarna (man turades om) Det var första gången då hon bott hos oss som hon har fått sitta i bur (tror jag) Hon såg lite ledsen ut, men hon satt där helt tyst:)
På kursen är det följande raser (om ni ens vill veta...)
Border collie
Breton
Kelpie
Tollare
Irish softcoated wheaten terrier
Och en hund som jag inte vet vad det är för ras:)

När vi kom hem igen såg det ut som att Bella hade det riktigt bra, hon låg och vilade i fåtöljen. Men när Hope sprang in för att hälsa på alla kröp hon ihop och började morra:/ Men de kommer nog vara sams snart:)
Hejdå!



 

 

Kommentarer

Postat av: Oda

Publicerad 2014-02-21 19:46:18

Fin gumman. Det blir nog bra <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela