casparsblogg.blogg.se

Sammanfattning;)

Publicerad 2014-02-03 16:56:42 i Allmänt,

Okej, förlåt:( Jag har inte bloggat på flera dar! Men jag ska försöka sammanfatta dessa dagar... Anledningen till varför jag inte bloggade var för att jag var sjuk:( 

Under hela torsdagen var jag sjuk, hela den dagen lyssnade jag på sagan om ringen, jag orkade inte göra något annat. Fredag, Lördag och Söndag så såg jag på The Walking Dead...:D

Under Lördagen var jag också på invigningen av Umeå som kulturhuvudstad 2014. Jag är bra på att klaga, så här får ni lite;)

•Det var för lite eld!
•Skärmarna satt för lågt!
•Man såg ingenting! (Dom borde ha byggt en läktare av snö tycker jag...)

Det var det, har säkert glömt något...


Innan jag åkte till Umeå hade jag också sett lite av den på Tv, skrattade åt kulturministerns(?) Isadora (mössan) och var arg över att det inte var svensk text då de pratade samiska...
Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela