casparsblogg.blogg.se

1:a dagen...

Publicerad 2014-01-10 23:34:26 i Allmänt,

Idag vaknade jag tidigt och fick lov att åka till första dagen på skolan:( Åh, vill bara ligga kvar i sängen hela dagarna!
Jag åt i alla fall en helt okej lunch (se kakorna i högra hörnet...) och så har det snöat:D

Vi gjorde inte så mycket i skolan, så det var en lätt dag:)
När jag kom hem efter att jag hjälpt till att handla så stod det en "mystisk" bil utanför... Det visade sig att den tillhörde dom gamla ägarna?!  (Jag tänkte redan då jag såg bilen att det var deras, kände igen den...) Jag tycker att det var konstigt att dom kom förbi!

Ikea hade också kommit! Tjohoo! Nu har jag ett skrivbord:D (Men allt har inte kommit ännu...)

Nikes skrivbord:



Sen gick jag på en promenad med Hope:) Välklädd med reflexvästar var vi;)


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela