casparsblogg.blogg.se

Besök Från Stockholm!

Publicerad 2014-01-26 21:16:36 i Allmänt,

Idag har jag/vi haft besök!  Några av familjens kompisar kom upp från Stockholm:) Dom hade lånat en bil av hennes pappa, och självklart tog jag en bild av den...
En av sakerna vi gjorde var att gå på en promenad:)

Dom har ett litet barn, han blir 2 i mars. Han är jätte söt, men oj vad barn kan vara jobbiga! Han var typ överallt på en och samma gång;)

Jag hittade också en lista på världens farligaste flygplatser, lite roligt att läsa? (Speciellt nr6) :)






Men under hela dagen har jag tänkt på The Walking Dead! Jag han "bara" se på 2 avsnitt imorse/idag! :( Den är så braaaa:D Men jag tror att jag är lite beroende...;) Hur ska det gå under veckan! ;)
Imorgon får jag en timmes sovmorgon:D Tjoho:D Kanske hinner jag se ett avsnitt imorgon bitti...

Hejdå! 
  

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela