casparsblogg.blogg.se

Umeå Van Service:D

Publicerad 2014-01-21 21:21:28 i Allmänt,

Hallå:D Förlåt för att jag hoppat över några dagar:( Jag ska försöka hålla uppe att blogga varje dag:)

Idag har jag gått i skolan:O... En helt okej dag:)
Efter skolan så gick jag och Nike till Biblioteket, när vi var i entrén märker jag att en i min klass sitter brevid en hund i "kart rummet". Hon hade hört hunden gnälla. Hunden var fast bunden i bänken som är där. Men iaf så hade hon gått och satt sig brevid den (efter ett litet tag). När vi kom så hade hon suttit där med hunden i ca 15 min, det kom senare fram en dam som sa att hon hade sett en man lämna hunden där för 30 min sedan! Vid 15:15 tiden ringde pappa och vi fick lov att åka hem, då hade hunden varit där i nästan 1 timme! Innan vi gick kom ägaren, han sa att han bara hade varit borta i en kvart! Vissa människor borde inte få skaffa hund, hur kan man lämna en hund fastbunden, där det är mycket folk i en timme! 
Efter detta åkte jag, pappa och Nike och kollade på bilen på Umeå Van Service:) Det är fortfarande inte klart om vi ska köpa en till bil, men farmor behöver en, så vi kollar åt henne...


Jag "älskar" att vara på bilaffärer, det luktar så gott där och det är så många bilar där (:O) haha

Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela