casparsblogg.blogg.se

Jeep Grand Cherokee 5,2 1995

Publicerad 2014-01-19 21:09:25 i Allmänt,

*** vad jag är arg just nu! Jag glömde att göra franska läxan! Eller glömde och glömde, jag trodde att den var till på tisdag, men det är den inte, den är till imorgon:/ Aja, jag tänker iaf inte göra den så här "sent";)

Men idag har jag och pappa varit ute i Bussjö. Det var så fint:D Solen sken vackert, snön var "fluffig" och glänste i solen:) + så hade jag tagit på mig tillräckligt med ytterkläder;)     


Sedan gick jag och pappa en sväng på isen, självklart så hittade jag ett fint hus som jag tog en bild på...


Det var tänkt att vi skulle gå och kolla på en bil efter skolan imorgon (som jag längtat till), men det blir tyvär inte imorgon, utan på fredag:/ Jag vet att det inte är så länge till fredag, men jag hade ju längtat:) Men jag vet ju att vi kommer att kolla på bilen, så det gör inget att det sköts upp:)

Hejdå:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela