casparsblogg.blogg.se

Serier:D

Publicerad 2014-01-08 21:46:01 i Allmänt,

Idag har jag sett första avsnittet av The Walking Dead:o Avsnittet var inte så läskigt som jag hade förväntat mig, eller rättare sagt, det var inte alls läskigt. Men den blir säkert läskigare..? Jag tyckte i alla fall att den var bra:) Det är den andra zombie film/serie som jag sett...
Jag ser också på Scrubs, tycker att det är en bra serie:D Är på avsnitt 17 i säsong 1:) 
Ska nu försöka göra en lista på serier jag ser på...:
• Scrubs
•The Walking Dead(?)
•White Collar (vet ej om jag stavat rätt...)
•Drop Dead Diva (...)
•Dr. Who (:D)
•Lost (jätte bra serie!)
•Grey's Anatomy (ännu bättre serie, ska börja på sista säsongen, tror jag...)
•Cougar Town

Tror det var alla...

Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela