casparsblogg.blogg.se

Solig men vindig dag:)

Publicerad 2014-03-08 22:14:17 i Allmänt,

Idag då jag vaknade sken solen:D
Efter frukosten så dammsugade jag, sedan åkte jag och pappa för att hämta farmor. Vi firade Chloés födelsedag igen, fast nu med farmor:)

Som vanligt var det väldigt isigt på farmors gård, pappa körde till och med fast:/

När farmor hade kommit till oss åt vi tårta:D

Vid halv 4:a tiden körde vi hem henne, jag fick köra från farmor och hem:) Äntligen fick jag övningsköra! Det var så länge sedan sen sist:(

När jag kom hem gick solen just ner

Jag satte mig sedan och såg på Friends  (Vänner), men vårt internet var så långsamt att bilden blev pickslig (vet att jag stavade fel...)

Till middag blev det pizza:D
Hejdå!

  


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela