casparsblogg.blogg.se

200:ade inlägget!

Publicerad 2014-05-17 19:09:30 i Allmänt,

Förlåt för att jag inte bloggat under veckan!!!!! Detta är nu mitt 200:ade blogginlägg, och jag ville bara göra en video klar tills detta blogginlägg:/ Så jag hoppas ni förlåter mig:(
 Men jag har velat blogga under hela veckan! Men det har varit en full vecka för mig:/
 
Men jag lyckades göra en video!!!:D Och här kommer trailern:
I tisdags så såg jag på en föreläsning om rasism som Expo höll, den var jätte bra! :)
I onsdags såg jag på Waldorf 12:ornas teater:) Den var jätte bra den också:D
I torsdags kom SDs brev hem till ossD: Vi rev sönder det på en gång! :D


Och i fredags så sken solen:D

+ så har jag tränat slalom med Hope:D
Hejdå!

 
 

Kommentarer

Postat av: Oda

Publicerad 2014-05-18 12:08:43

hahah ååh vilken fin trailer <3

Svar: Tack Oda:D
casparsblogg.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela