casparsblogg.blogg.se

Ny blogg!

Publicerad 2014-05-07 21:27:06 i Allmänt,

Idag har jag skapat en ny blogg! :O Det är inte en ersättare för den här bloggen, utan det är en helt annorlunda blogg! På den andra bloggen lägger jag upp hus som är till salu... Fast mest så att man kan komma ihåg hur de ser ut... Jag tror inte någon av er kommer att ha användning av bloggen, men jag kommer att ha det! 
På den andra bloggen ger jag husen jag lägger upp ett betyg mellan 1-4, 1=fult 2=okej 3=fint 4=Jätte fint... Haha... Bloggen är inte riktigt klar ännu, så jag kommer att fixa om layouten och inläggen:) Jag gör den bloggen mest för att jag tycker det är roligt att kolla tillbaka på hus som varit till salu.... Men jag kommer i alla fall inte att sluta uppdatera här:D
http://husruntumea.wordpress.com
Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela