casparsblogg.blogg.se

Strömavbrott!

Publicerad 2014-11-07 20:26:41 i Allmänt,

Jag börjar med igår kväll då det var strömavbrott! Jag hörde idag att det varade i ca 20min i stan, men sörmjöles strömavbrott varade i 3 timmar! Sörmjöle var en av de sista ställena att få tillbaka strömmen enligt umeå energi:O Klockan 19 gick strömmen och klockan 21 kom den tillbaka:O
Idag efter skolan åkte jag till He-Li urmakare och lämnade in mitt årsur. De ska se om det går att laga:) 

Sedan handlade vi åt farmor. När vi kom ut från affären öppnade vi vår baklucka, men sen när vi skulle stänga den gick det inte! Öppningsknappen på bakluckan har inte fungerat på ett tag (vi använder knappen på nyckeln istället) , men nu gick det inte äns att stänga! Som tur var hittade vi en lucka på bakluckan som var en slags manuell öppningsknapp, den funkade och vi fick bakluckan stängd:)
Efter det åkte vi till farmor och lämnade hennes mat:)

Hejdå!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela